Warszawska Pepsi Arena - największa taka umowa w Polsce

Dodano:
Prezes Legii Warszawa Paweł Kosmala poinformował, że kontrakt z PepsiCo dotyczący sprzedaży praw do nazwy stadionu przy Łazienkowskiej jest największą tego typu umową w Polsce.
Porozumienie, na mocy którego stadion nosi nazwę Pepsi Arena zostało zawarte na trzy lata. Amerykańska firma będzie miała także możliwość umieszczenia swojego logo na balustradzie trybuny głównej i bandach otaczających boisko, dystrybucji napojów oraz organizowania imprez pozasportowych.

- To pierwszy tego typu kontrakt w Europie - powiedział na konferencji prasowej prezes Legii. Dodał, że to największa umowa dotycząca sponsoringu stadionu klubu piłkarskiego w Polsce. To trzeci obiekt sportowy na świecie sponsorowany przez firmę. Pozostałe znajdują się w Denver (Pepsi Center) i w Quebecku (Colisee Pepsi). Sponsor tytularny stadionu przy ul. Łazienkowskiej będzie mógł organizować tam wydarzenia o charakterze rozrywkowym. Ich limit jest nieograniczony.

Na pytanie, czy nie obawia się sporu z władzami miasta w sprawie uzyskania zysków z dzierżawionego obiektu, prezes Kosmala odpowiedział: - Działamy na podstawie umowy o dzierżawie, która nas dużo kosztuje. Nie spodziewam się żadnych problemów.

Jednocześnie zaprzeczył wcześniejszym informacjom prasowym, jakoby Legia miała uzyskać z tytułu kontraktu sześć milionów złotych. Kwota umowy nie została ujawniona. Zmianie nie ulegnie nazwa administracyjna ani historyczna obiektu, czyli "Stadion Wojska Polskiego im. Józefa Piłsudskiego.

pap, ps


Proszę czekać ...

Proszę czekać ...

Proszę czekać ...

Proszę czekać ...