Warszawska Pepsi Arena - największa taka umowa w Polsce

Warszawska Pepsi Arena - największa taka umowa w Polsce

Dodano:   /  Zmieniono: 
Prezes Legii Warszawa Paweł Kosmala poinformował, że kontrakt z PepsiCo dotyczący sprzedaży praw do nazwy stadionu przy Łazienkowskiej jest największą tego typu umową w Polsce.
Porozumienie, na mocy którego stadion nosi nazwę Pepsi Arena zostało zawarte na trzy lata. Amerykańska firma będzie miała także możliwość umieszczenia swojego logo na balustradzie trybuny głównej i bandach otaczających boisko, dystrybucji napojów oraz organizowania imprez pozasportowych.

- To pierwszy tego typu kontrakt w Europie - powiedział na konferencji prasowej prezes Legii. Dodał, że to największa umowa dotycząca sponsoringu stadionu klubu piłkarskiego w Polsce. To trzeci obiekt sportowy na świecie sponsorowany przez firmę. Pozostałe znajdują się w Denver (Pepsi Center) i w Quebecku (Colisee Pepsi). Sponsor tytularny stadionu przy ul. Łazienkowskiej będzie mógł organizować tam wydarzenia o charakterze rozrywkowym. Ich limit jest nieograniczony.

Na pytanie, czy nie obawia się sporu z władzami miasta w sprawie uzyskania zysków z dzierżawionego obiektu, prezes Kosmala odpowiedział: - Działamy na podstawie umowy o dzierżawie, która nas dużo kosztuje. Nie spodziewam się żadnych problemów.

Jednocześnie zaprzeczył wcześniejszym informacjom prasowym, jakoby Legia miała uzyskać z tytułu kontraktu sześć milionów złotych. Kwota umowy nie została ujawniona. Zmianie nie ulegnie nazwa administracyjna ani historyczna obiektu, czyli "Stadion Wojska Polskiego im. Józefa Piłsudskiego.

pap, ps