Dotpay partnerem Polskiego Standardu Płatności

Dotpay partnerem Polskiego Standardu Płatności

Dodano:   /  Zmieniono: 

Dotpay SA, operator serwisu dotpay.pl, podpisał list intencyjny w sprawie uczestnictwa w Polskim Standardzie Płatności. Do tworzonego przez 6 banków i KIR standardu dołączył tym samym kolejny ważny uczestnik.

Umowa o współpracy podpisana przez Dotpay i Polski Standard określa kierunki rozwoju i zasady każdej ze stron w zakresie obsługi systemu płatności mobilnych i jest dalszym wypełnieniem porozumienia zawartego pomiędzy Alior Bankiem, Bankiem Zachodnim WBK, Bankiem Millennium, ING Bankiem Śląskim, mBankiem, PKO Bankiem Polskim oraz Krajową Izbą Rozliczeniową w 2013 roku.

- Podpisanie listu intencyjnego z PSP to kolejne potwierdzenie pozycji lidera Dotpay na rynku nowoczesnych instrumentów płatniczych. Przykładamy ogromną wagę do innowacji i przyszłościowych metod płatności. Korzyści ze współpracy odniosą zarówno sprzedawcy internetowi, ale także użytkownicy usługi, którzy - dzięki pozycji Dotpay - zyskają dużą sieć akceptacji  mówi Andrzej Poniński,  Prezes Zarządu Dotpay.

- Dołączenie do standardu płatności mobilnych kluczowego partnera internetowego jest kolejnym niezwykle istotnym krokiem w rozwoju naszego systemu. Ogromny potencjał rynku zakupów on-line czyni go jednym ze strategicznych obszarów w rozwoju płatności dokonywanych telefonem. Tworzony przez nas standard pomoże zrewolucjonizować sposób dokonywania zakupów, dlatego tak ważny jest zarówno szeroki udział akceptantów płatności internetowych, ale także wspólne odpowiadanie na zmieniające się potrzeby zakupowe klientów mówi Adam Malicki, Prezes Polskiego Standardu Płatności.

Dzięki porozumieniu sześciu banków, Dotpay i KIR Polska znalazła się w elitarnej grupie krajów, które budują lokalny standard płatności mobilnych. Dla klientów oznacza to wygodny dostęp do płatności telefonem w szerokiej sieci akceptacji - użytkownicy systemu będą mogli płacić telefonem zarówno w sklepach tradycyjnych, jak i internetowych, korzystać z bankomatów oraz przelewać środki na numer telefonu odbiorcy bez względu na to, z którym bankiem są związani. Projekt jest unikalny ze względu na swoją skalę, dzięki znaczącemu udziałowi rynkowemu zaangażowanych instytucji finansowych, jak i szerokie możliwości, które to rozwiązanie oferuje użytkownikom.

Dotpay istnieje na rynku od 2000 roku. Specjalizuje się w projektowaniu, zarządzaniu i obsłudze globalnych i innowacyjnych płatności internetowych, gotówkowych oraz płatności realizowanych przez telefon. Oferowane rozwiązania wykorzystywane są m.in. przez międzynarodowe koncerny medialne, portale internetowe, towarzystwa ubezpieczeniowe i reasekuracyjne, biura podróży i systemy rezerwacyjne, sklepy internetowe oraz organizacje pożytku społecznego. Dotpay obsługuje kilka tysięcy sklepów internetowych, umożliwiając przyjmowanie płatności za pomocą kart kredytowych, przelewów transferowych, płatności mobilnych, przelewów tradycyjnych, rat, gotówki czy Premium SMS/MMS i PayPerCall.

Źródło: Dotpay

dostarczył:
netPR.pl