Orlen idzie po kolejny rekord. Letnia promocja przyciąga tysiące kierowców

Orlen idzie po kolejny rekord. Letnia promocja przyciąga tysiące kierowców

Stacja Orlen
Stacja Orlen Źródło:Newspix.pl / Aleksander Majdanski
Wakacyjna promocja na paliwo przypadła do gustu wielu kierowców. Z kuponów rabatowych, tylko na stacjach benzynowych Orlenu, korzysta dziennie nawet ćwierć miliona osób.

W piątek 30 czerwca Orlen rozpoczął wakacyjną promocję na paliwo. – Mam dla wszystkich wspaniałą i miłą wiadomość. Podobnie jak w ubiegłym roku ogłaszam obniżkę cen paliw — zapowiedział Daniel Obajtek, prezes multienergetycznego koncernu. Zaznaczył, że obniżka cen będzie obowiązywała przez dwa miesiące — do 31 sierpnia 2023 roku.

Wakacyjna promocja to pokłosie ubiegłorocznej akcji. Kierowcy chętnie z niej korzystali

Na pomysł paliwowego giganta błyskawicznie zareagowała konkurencja, kolejne sieci ogłosiły wakacyjne obniżki cen. Po Orlenie upusty cenowe można otrzymać na stacjach: Circle K, BP Polska, Shell, Moya, Amic Energy, MOL i Lotos. Wakacyjna promocja Orlenu to pokłosie ubiegłorocznej kampanii, z której Polacy chętnie korzystali. – Kierowcy pobrali i zrealizowali około 16 milionów kuponów rabatowych — zaznaczył prezes Orlenu.

W ramach tegorocznej oferty wszyscy posiadacze aplikacji lub plastikowej karty Vitay mogą uzyskać rabat 30 groszy na litrze benzyny i oleju napędowego. Dodatkowe upusty przewidziano dla posiadaczy Karty Dużej Rodziny. Dla nich obniżka wynosi 40 groszy na litrze. Cenowy upust będzie dotyczył czterech tankowań miesięcznie, do 50 litrów za każdym razem. Każdy uczestnik promocji może zatankować maksymalnie 200 litrów paliwa objętego rabatem w jednym miesiącu.

Firma realizuje ponad dwieście tysięcy kuponów rabatowych dziennie

Tysiące kierowców już pierwszego dnia skorzystało z upustów cenowych. Podobnie wyglądała sytuacja w kolejnych dniach, gdy na stacjach benzynowych realizowano dziennie średnio 200 tys. kuponów ze zniżkami.

Zdaniem Ilony Kachniarz, kierownika z biura komunikacji korporacyjnej Orlenu start tegorocznej kampanii promocyjnej jest znacznie bardziej dynamiczny. – Podczas pierwszych dni trwania akcji — od 30 czerwca do 3 lipca — z letniej promocji skorzystało aż 622 tys. kierowców. Do programu Vitay zapisało się natomiast 50 tys. nowych użytkowników — mówi. Jej zdaniem na powodzenie akcji składa się m.in. sukces ubiegłorocznej edycji.

Wakacyjną kampanię wspierają znani polscy sportowcy

Do kampanii promującej niższe ceny paliw Orlen zaprosił znanych sportowców. W telewizyjnych spotach reklamowych możemy zobaczyć Roberta Kubicę – kierowcę wyścigowego i rajdowego oraz reprezentantów Polski w piłce nożnej – Wojciecha Szczęsnego, Jana Bednarka, Piotra Zielińskiego czy Roberta Lewandowskiego.

Eksperci nie mają wątpliwości, że w tym tygodniu zostanie zrealizowany pierwszy milion kuponów rabatowych. – Zainteresowanie obniżkami cen jest olbrzymie. Ta oferta trafiła w oczekiwania kierowców, którzy zwłaszcza w czasie wakacji, liczą każdą wydaną złotówkę — twierdzą.

Czytaj też:
Orlen wchodzi na nowy rynek. Przejmie ponad 200 stacji benzynowych
Czytaj też:
Do rafinerii ORLENU popłynie ropa z norweskich złóż. W ciągu roku ponad 6 mln ton surowca