Warta nowe otwarcie, nowe logo

Warta nowe otwarcie, nowe logo

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. netPR.pl Źródło:InfoWire.pl

TUiR Warta zmienia logo. Nawiązuje ono do symboliki Grupy Talanx, nowego głównego akcjonariusza spółki, ale równocześnie pozwala zachować ciągłość z marką znaną w Polsce od 1920 r., bardzo cenioną i rozpoznawalną. Nowe i nowoczesne logo podkreśla jakość oferty, przyjazność ubezpieczyciela i innowacyjność cechy nowej organizacji budowanej w procesie połączenia Warty i HDI.

- Nowe logo przyciąga uwagę i jest bardzo nowoczesne. Jego podobieństwo do logo Talanx jest jasnym potwierdzeniem, że Warta jest już częścią Grupy Talanx. Polska jest obecnie naszym drugim najważniejszym rynkiem mówi Herbert K. Hass, prezes zarząduTalanx.

Dodaje, że decyzja o utrzymaniu marki Warta była oczywista od początku. To marka tak silna, ceniona i rozpoznawalna w Polsce, że jest ważnym elementem wpływającym na wartość spółki. Strategia Talanx zakłada wykorzystywanie wielu brandów na różnych rynkach czy dla różnych profili działalności spółek, stąd z powodzeniem ten koncept może być realizowany również w Polsce.

- Zmieniliśmy logo z dwóch powodów. Po pierwsze tworzymy zupełnie nową organizację i nowe logo ma odzwierciedlać rzeczywisty charakter Warty, jej nowoczesność, innowacyjność i otwartość. Po drugie, na skutek zmiany właścicielskiej nie mogliśmy pozostać przy dotychczasowym logotypie, a chcieliśmy, żeby nowy podkreślał naszą przynależność do grupy Talanx - mówi Jarosław Parkot, prezes zarządu Warty.

Wyjaśnia, że nowa organizacja powstaje na bazie łączących się obecnie spółek TUiR Warta oraz HDI Asekuracja TU, a w kolejnym etapie spółek życiowych. Fuzja tych pierwszych została już zaakceptowana przez Komisję Nadzoru Finansowego i teraz trwają procedury prowadzące do finalizacji połączenia na przełomie roku. Zgodnie ze strategiczną decyzją zarządu Talanx International po połączeniu utrzymane zostaną dwie marki do sprzedaży detalicznych ubezpieczeń majątkowych: Warta i HDI Asekuracja. Utrzymane zostaną też odrębne sieci sprzedaży detalicznej.

- Każda z marek ma swoich wiernych klientów, swoją specyfikę i profil działalności. Dlatego wierzymy, że utrzymanie dwóch marek i odrębnych sieci sprzedaży pozwoli na szersze dotarcie do klientów z ofertą. Warta ma być ubezpieczycielem dla każdego Polaka mówi Jarosław Parkot.

Siła sprzedażowa połączonych spółek będzie jedną z większych w Polsce. Łącznie Warta będzie dysponowała ponad 450 placówkami własnymi. Na jej rzecz będzie pracowało około 8 tys. agencji wyłącznych i multiagencji, w ramach których ubezpieczenia będzie sprzedawało ponad 20 tysięcy osób.

- Odrębne placówki, siły sprzedaży i produkty, to jedna z niewielu rzeczy, które się nie zmienią. Od strony obsługi klienta po sprzedaży procedury będą ujednolicone, żeby zapewnić jeden wysoki standard obsługi dla każdego klienta mówi Jarosław Parkot.

Rebranding będzie wsparty największą w historii Warty kampanią reklamową, która potrwa do końca roku. Obejmie ona m.in. emisję sześciu różnych filmów w głównych stacjach telewizyjnych. Reklamy będą widoczne też w kinach, na billboardach, w prasie i internecie.

 

Źródło: Grupa WARTA;
dostarczył:
netPR.pl