mBank spełnia ,,zakurzone marzenia"

mBank spełnia ,,zakurzone marzenia"

Dodano:   /  Zmieniono: 

mBank rozpoczyna kampanię promującą nową ofertę kredytu gotówkowego z gwarancją najniższego oprocentowania. Koncept reklamowy oparto na idei spełnienia dawnych, nieco już ,,zakurzonych" marzeń. Działania potrwają do końca września i obejmą telewizję, kino, internet oraz outdoor.

Nowa koncepcja promocyjna banku przedstawiona została w dwóch spotach reklamowych: ,,Motocykl" oraz ,,Wesele". Ich bohaterowie, dzięki kredytowi gotówkowemu, mogą zrealizować swoje dziecięce fantazje - marzenie małej dziewczynki o byciu księżniczką i chłopięcą fascynację jednośladami. Spot ,,Motocykl", który od poniedziałku można zobaczyć w telewizji, dodatkowo prezentuje mobilne rozwiązania banku - możliwość wzięcia kredytu w 30 sekund za pośrednictwem aplikacji mobilnej w smartfonie.

- Każdy z nas ma jakieś marzenie z młodości, którego dotychczas nie udało mu się osiągnąć. Brak pieniędzy, czasu, inne priorytety - zawsze coś stawało na drodze. W naszej kampanii chcieliśmy pokazać, że w końcu przychodzi odpowiedni moment, by zapomniane już pomysły ponownie ożywić i zrealizować przy pomocy kredytu gotówkowego mBanku - mówi Piotr Jakubowski, ekspert w Departamencie Marketingu Bankowości Detalicznej mBanku.

Kampania prowadzona będzie równolegle w kilku kanałach. Obejmie telewizję (wszystkie główne stacje oraz wybrane kanały tematyczne), internet (wybrane portale, serwisy video, sieci reklamowe), kina (emisja spotów w sieciach Cinema City, IMAX, Helios, Kinoplex) oraz outdoor (ponad 800 nośników, billboardy, backlighty i citylighty w największych miastach).

Wszystkie działania zostały przygotowane wspólnie z agencją Grey, domem mediowym Mindshare i domem produkcyjnym Graffiti Film.


dostarczył infoWire.pl
Źródło: Grupa mBank

infoWire.pl