Warta: nowa odsłona w rywalizacji na jakość obsługi klienta

Warta: nowa odsłona w rywalizacji na jakość obsługi klienta

Dodano:   /  Zmieniono: 

Pomoc tuż po wypadku i przejęcie formalności związanych z dochodzeniem odszkodowania od ubezpieczyciela sprawcy - na takie wsparcie mogą liczyć posiadacze OC Komfort w Warcie. To nowa jakość w zakresie obsługi osób posiadających samo OC komunikacyjne. Nowe procedury są promowane hasłem: ,,Zostaw to nam. Warta."

- Udowadniamy, że hasło, które można znaleźć na witrynach niektórych pośredników. ,,Tanie OC, dobre AC" przestaje być aktualne. Przykład naszej oferty pokazuje, że również kupując samo OC nie warto patrzeć tylko na cenę. Kupujący pakiet OC Komfort Warty mają zagwarantowane wsparcie w momencie wypadku i na etapie likwidacji ich szkody. Do tej pory na taki serwis mogli liczyć tylko posiadacze AC - mówi Krzysztof Kudelski, wiceprezes TUiR ,,WARTA" S.A., odpowiedzialny za produkty.

Pomoc na drodze

Oczywiście nie zastąpi on pełnego ubezpieczenia zwierającego AC z szerokim pakietem assistance. Jednak Warta zrobiła wszystko, żeby zdjąć poszkodowanemu klientowi z głowy większość problemów, które - nie z jego winy - spadły na niego po szkodzie. Specjalnie przeszkoleni konsultanci assistance dyżurują w Centrum Obsługi Klienta Warty przez cały tydzień, 24 godziny na dobę. Od razu po wypadku warto do nich zadzwonić, a oni krok po kroku podpowiedzą co dalej robić.

- Nie przypadkowo promujemy naszą ofertę hasłem ,,Zostaw to nam. Warta". Wspieramy klienta tuż po wypadku, udzielając mu wszelkich potrzebnych informacji. Jeśli to konieczne, zorganizujemy i pokryjemy koszty holowania samochodu. Jeśli klient będzie tego oczekiwał, podpowiemy mu gdzie znajdzie dobry warsztat współpracujący z Wartą czy parking strzeżony - wylicza Rafał Stankiewicz, wiceprezes TUiR ,,WARTA" S.A., odpowiedzialny za likwidację szkód.

Sprawna likwidacja szkody

Po wsparciu informacyjnym i udzieleniu pomocy na drodze poszkodowany klient może zgłosić szkodę. W Warcie można to zrobić na cztery sposoby: przez aplikację na smartfony Warta Mobile, wysyłając SMS, przez stronę internetową i oczywiście dzwoniąc do Centrum Obsługi Klienta. W ramach ubezpieczenia OC Szybka Wypłata Warta oferuje usługę likwidacji szkody w rozbitym samochodzie, przejmując na siebie wszystkie formalności związane z całym procesem. Poszkodowany klient może liczyć nie tylko na pokrycie kosztów naprawy samochodu. Jeżeli klient będzie tego potrzebował Warta zorganizuje i opłaci wynajem pojazdu zastępczego. Rekompensuje również inne związane ze szkodą koszty m.in. zniszczonego lub uszkodzonego bagażu, a także wymaganych prawem badań technicznych po naprawie.

Oczywiście skorzystanie z takiej usługi i likwidacja szkody przez Wartę nie oznacza utraty zniżek za brak szkód.

- To jedyne bezpłatne rozwiązanie na rynku, oferowane w ramach produktu ubezpieczeniowego, które jasno określa zasady bezpośredniej likwidacji szkód w ogólnych warunkach ubezpieczenia. Dzięki temu klienci mają gwarancję otrzymania takiej usługi - zwraca uwagę Krzysztof Kudelski.

 

Jak działa OC Komfort w pratyce? - patrz w załączonej grafice.


dostarczył infoWire.pl
Źródło: Grupa WARTA

infoWire.pl