Link4 drugi raz z rzędu z nagrodą Lamparta Biznesu. Kotecka: Jesteśmy silną marką
Artykuł sponsorowany

Link4 drugi raz z rzędu z nagrodą Lamparta Biznesu. Kotecka: Jesteśmy silną marką

Patrycja Kotecka, Dyrektor Pionu Marketingu LINK4
Patrycja Kotecka, Dyrektor Pionu Marketingu LINK4 Źródło: Materiały prasowe
Drugi rok z rzędu firma LINK4 została nagrodzona prestiżowym tytułem Lamparta Biznesu. Tym razem ubezpieczyciel został wyróżniony za obecność marki w telewizji. W imieniu spółki nagrodę odebrała dyrektor marketingu LINK4 Patrycja Kotecka.

- „Ta nagroda potwierdza, że strategia marketingowa, którą wdrożyliśmy kilka lat temu, jest skuteczna. To dla nas niezwykle cenne wyróżnienie, bo przyznane na podstawie ocen innych ubezpieczycieli, a pamiętajmy, że jest to bardzo konkurencyjny sektor” - tłumaczy Patrycja Kotecka, Dyrektor Pionu Marketingu LINK4. - „Tegoroczny Lampart motywuje nas do dalszej ciężkiej pracy, bo mamy głowy pełne pomysłów i postaramy się jeszcze nie jeden raz zaskoczyć rynek” - dodaje.

LINK4 znany jest z reklam w stylistyce największych przebojów muzycznych, które w specjalnie zaaranżowanej formie wykonuje Kasia Moś z zespołem The Chance. I właśnie za obecność tych spotów w telewizji nagrodzony został ubezpieczyciel.

Lamparty Biznesu przyznawane są tym, którzy odnieśli w minionym roku, największy sukces w kreowaniu własnej marki. Plebiscyt różni się od innych tym, że w głosowaniu biorą udział pracownicy banków i towarzystw ubezpieczeniowych. Oczywiście nie mogą głosować na własne instytucje. - „Tę nagrodę przyznała nam branża ubezpieczeniowa czyli nasza bezpośrednia konkurencja. Tym bardziej jesteśmy z niej dumni”. - mówi Patrycja Kotecka.

W tym roku statuetki rozdano już piętnasty raz. Organizatorem konkursu jest Kantar TNS.

Źródło: Link4