BMW wyceniło nową „trójkę” kombi

BMW wyceniło nową „trójkę” kombi

BMW serii 3 Touring
BMW serii 3 Touring / Źródło: BMW
Cennik auta, które można już zamawiać, choć na oficjalną premierę wciąż czekamy, zaczyna się od 171 200 zł. Jeśli ktoś dysponuje funduszami, to chyba może brać w ciemno.

Zwycięskiego auta raczej się nie zmienia, czyli radykalnie ani nie powiększa, ani nie zmniejsza. Dlatego nowa „trójka” Touring jest tylko nieco większa od poprzedniczki, ma długość 4709 mm, szerokość 1827 mm i wysokość 1470 mm. Rozstaw osi został również wydłużony o 41 mm do 2851 mm. Podobnie jak sedan, nowy BMW Touring serii 3 ma ostry przód z agresywnymi reflektorami, dużymi kratkami nerek i poziomymi wlotami powietrza z przodu w kształcie litery T w modelach Sport Line i Luxury Line. Również relingi dachowe stały się standardem.

Wewnątrz nowy samochód standardowo wyposażony jest w nowo zaprojektowaną skórzaną kierownicę sportową. Właściciele nowego Touringa serii 3 będą witani dodatkową przestrzenią na ramiona z przodu, lepszą przestrzenią dla wszystkich pasażerów i większą przestrzenią na nogi dla osób z tyłu. Inne ważne cechy samochodu to automatyczna klapa tylna i przestrzeń bagażowa o 112 mm szersza niż w poprzednim modelu. W sumie bagażnik może pomieścić 500 litrów, o 5 litrów więcej niż u poprzednika. Pojemność ładunkowa wzrosła do 1510 litrów.

Na starcie BMW podało ceny trzech wersji auta, łącznie dostępne będą trzy silniki benzynowe i trzy jednostki wysokoprężne. Czterocylindrowe jednostki benzynowe będą miały moc 184 KM i 258 KM. Na szczycie znajdzie się sześciocylindrowy silnik o mocy 374 KM w BMW M340i xDrive Touring. Jeśli chodzi o silniki wysokoprężne, to mają moce 150 KM i 190 KM. A najmocniejszy jest motor 265 KM. Na razie znamy ceny tych wersji:

  • 330i/258 KM + aut8: od 187 100 złotych
  • 330i/258 KM xDrive + aut8: od 195 300 złotych
  • 320d/190 KM + man6: od 171 200 złotych
  • 320d/190 KM + aut8: od 188 000 złotych
  • 330d/265 KM + aut8: od 247 900 złotych

Niemiecki producent zapewnia, że nowy Touring serii 3 jest znacznie bardziej sportowy niż poprzednik, częściowo dzięki niskiemu środkowi ciężkości i rozkładowi masy 50 na 50 proc. Sztywność karoserii samochodu wzrosła o 25 procent, standardem są nowe amortyzatory, a klienci mogą wybrać zawieszenie M Sport, które obniża wysokość o 10 mm. Dostępne jest również zawieszenie Adaptive M z elektronicznie sterowanymi amortyzatorami, jak również hamulce M Sport z czterotłoczkowymi zaciskami na przedniej osi.

Czytaj także:
Radiowozy BMW za mocne? Policjanci rozbili ich już 75

Czytaj także

 0