Google daje większą kontrolę nad reklamami. Sprawdź, co się zmieniło

Google daje większą kontrolę nad reklamami. Sprawdź, co się zmieniło

Fragment strony głównej google.pl
Fragment strony głównej google.pl Źródło:Google
Google zaprezentował dwie nowe funkcje, dzięki którym użytkownicy będą mieli większą kontrolę nad wyświetlanymi reklamami.

Jedna z nowych funkcji, to aktualizacja opcji usuwania niechcianych reklam. Druga pozwala blokować reklamy przypominające. Nowa opcja w ustawieniach reklam pozwoli kontrolować wyświetlanie tzw. „przypominajek”. Będzie można wyłączać je także w aplikacjach i na stronach, które współpracują z Google w kwestii wyświetlania reklam. Prościej mówiąc, Google pozwoli teraz użytkownikom „wyciszyć” reklamy zachęcające ich do kupowania produktów ze stron, które odwiedzili wcześniej.

Ponadto, do funkcji usuwania niechcianych reklam dodano dwie ważne aktualizacje. Po pierwsze, narzędzie będzie teraz automatycznie dopasowywało reklamy do preferencji (według ustawień konta) na każdym urządzeniu, na którym jest zalogowany użytkownik na swoim koncie Google. Jeśli usuniemy daną reklamę na swoim smartfonie, nie będzie się już wyświetlać także na laptopie.

Po drugie, najprawdopodobniej dostępna będzie funkcja usuwania reklam w nowych miejscach. „Rozszerzamy tę opcję tak, by była dostępna w jeszcze większej liczbie aplikacji i stron, które są partnerami Google w zakresie wyświetlania reklam” – podkreśla firma.

Źródło: Google