Duże problemy użytkowników Orange. Nie działał internet mobilny, rwał się zasięg. „Mamy awarię”

Duże problemy użytkowników Orange. Nie działał internet mobilny, rwał się zasięg. „Mamy awarię”

Zdj. ilustracyjne
Zdj. ilustracyjne Źródło: Fotolia / Firma V
W środę 24 maja klienci sieci Orange z największych polskich miast masowo zgłaszali problemy z zasięgiem i dostępem do internetu. Za pośrednictwem mediów społecznościowych firma przyznała, że ma problemy techniczne.

„Niestety mamy awarię. Zapewniamy Cię, że prace naprawcze już trwają. Przepraszamy za utrudnienia i prosimy o cierpliwość” - to tylko jeden z dziesiątek komunikatów Orange w mediach społecznościowych. W ten i podobny sposób firma odpowiada na zgłoszenia zniecierpliwionych użytkowników, którzy mają problemy z mobilnym internetem. Według licznych doniesień kłopoty dotyczą także zasięgu telefonów w sieci. Najwięcej zgłoszeń o awarii dochodzi z Warszawy, Krakowa, Łodzi, Wrocławia, Poznania, Katowic, Gdańska, i Szczecina.

twitter

Według bloga Spidersweb.pl pierwsze zgłoszenia problemów pojawiły się około godziny 15:30 w środę. Po interwencji dziennikarzy portalu, firma Orange Polska odpowiedziała w specjalnym komunikacie. „(...) klienci mogą mieć przejściowe trudności w korzystaniu z internetu mobilnego w Orange. Pracujemy nad rozwiązaniem problemu. Przepraszamy bardzo za te utrudnienia. Pozostałe usługi głosowe i SMS-y działają prawidłowo” – odpowiadała Maria Piechocka, Główny Specjalista ds. Relacji z Mediami i PR.

Według ostatnich informacji Spidersweb.pl sytuacja „stabilizuje się”, a użytkownicy Orange mogą już korzystać z mobilnego internetu bez większych problemów.

Źródło: Twitter / Spider' s Web