Murdoch, Japonia i chiński smok ? polecamy nowy numer ?Bloomberg Businessweek Polska?

Murdoch, Japonia i chiński smok ? polecamy nowy numer ?Bloomberg Businessweek Polska?

Dodano:   /  Zmieniono: 
Okładka najnowszego nr BBWP 
Japonia od roku walczy ze skutkami tsunami. Na próżno. Murdoch, walcząc z kryzysem prasy, udowadnia, że jest niezniszczalny. Chińczycy walczą w Polsce o przyczółki, które ułatwią im ekspansję na Europę. O tym wszystkim (oraz wiele więcej) przeczytasz w najnowszym numerze „Bloomberg Businessweek Polska”.
Japonia zamiotła tsunami pod dywan. Odbudowa kraju po ubiegłorocznej katastrofie jeszcze się nie zaczęła. Można było oczekiwać, że naród słynący z wydajności i organizacji pokaże światu, jak należy sobie radzić z taką tragedią. Ekonomiści przewidywali wielkie odbicie gospodarcze, tymczasem nic takiego nie nastąpiło. Program obudowy kraju został sparaliżowany przez biurokratów.

Podczas gdy Japończycy próbują pozbierać się po tsunami, ich wielki rywal inwestuje, inwestuje i jeszcze raz inwestuje. Swoje miliony chce przywieźć również nad Wisłę. Chińskie instytucje finansowe już namierzają w Polsce nowe cele inwestycyjne.

Inny gigant, tym razem medialny, Rupert Murdoch wychodzi na prostą. Posprzątał po aferze podsłuchowej w swoim (zamkniętym już) tabloidzie 'News of the World' i właśnie wystartował z nowym brukowcem. Z powodzeniem. Nasz reportaż odsłania kulisy działań magnata w kryzysowej dla jego firmy sytuacji.

W nowym numerze 'Bloomberg Businessweek Polska' przeczytacie także o polskim leku przeciwbólowym nowej generacji (wielokrotnie silniejszym od morfiny), o mocarstwowych (ale ryzykownych) planach Google, który chce rozpocząć produkcję sprzętu elektronicznego, i o tym, jak Adam Góral, szef Asseco, chce budować potęgę swojej firmy. Znajdziecie także specjalny reportaż na Dzień Kobiet o tym, jak w dzisiejszych rodzinach odwracają się role społeczne, kiedy to żona prowadzi firmę, a mąż opiekuje się w domu dzieckiem.

Zapraszamy do kiosków oraz po e-wydanie.