Spotify razem z Coca-Colą na długie lata

Spotify razem z Coca-Colą na długie lata

Dodano:   /  Zmieniono: 
Ogłoszenie dealu dwóch wielkich firm zbiega się w czasie z ogłoszeniem nowej aplikacji Spotify 123RF 
Spotify będzie partnerem technologicznym dla Coca-Cola Music wynika z przedstawionego wczoraj porozumienia pomiędzy firmami. To początek czegoś, co potrwa długie lata powiedział CEO Spotify Daniel Ek.
Spotify od dawna szukało partnera, z którym mogłoby się związać strategicznie na długie lata. Coca-Cola szukała pomysłu, który sprawi, że będzie o niej głośno we wszystkie lata nieparzyste, bo w lata parzyste producent napojów jest naprzemiennie sponsorem to mistrzostw świata w piłce nożnej, to olimpiady.

Zgodnie z nowym porozumieniem Spotify stanie się wyłącznym partnerem technologicznym dla Coca-Cola Music. Spotify będzie również wyłącznym partnerem technologicznym w segmencie muzyki na osi czasu Coke jest na Facebooku, gdzie koncern ma aż 40 mln fanów.

W ramach partnerstwa Coca-Cola będzie rozdawać m.in. darmowe kody promocyjne do Spotify. Serwis chce pozyskać jak najwięcej nowych abonentów ? według danych Billboard.biz w Stanach Zjednoczonych ma 600 tys. użytkowników, którzy wykupili płatne abonamenty w tym miesiącu.

Ogłoszenie dealu dwóch wielkich firm zbiega się w czasie z ogłoszeniem nowej aplikacji Spotify, która ma zostać przedstawiona w najbliższych dniach w Nowym Jorku. Jej sponsorem jest... Coca-Cola. ? Razem możemy robić rzeczy, których nie moglibyśmy robić z żadnym innym partnerem ? mówi Joe Belliotti, globalny dyrektor ds. rozrywki w Coca-Coli.

Co ciekawe, nie będzie to jedyny taki alians Spotify. Serwis podpisał umowy partnerskie z takimi firmami jak McDonald oraz AT&T. Ma też współpracować z największym rywalem Coca-Coli PepsiCo w ramach marek Mountain View i Doritos. ? Spotify jest platformą, a platformy mają być wszechobecne ? mówi Jeff Levick, dyrektor marketingu Spotify.

Więcej o tym, czym jest i jak działa Spotify, przeczytasz tylko w najnowszym numerze (8/2012, data wydania: 16?29 kwietnia 2012 r.) 'Bloomberg Businessweek Polska'. To zarazem najlepszy sposób na to, jak dobrze zainwestować 8 zł.