W marcu tego roku pracownicy firmy Roleski ze Zbylitowskiej Góry koło Tarnowa z niecierpliwością wypatrywali nie tylko wiosny. Oczekiwali ciężarówek z nowymi wieczkami i etykietami – szczególnymi, bo eksponującymi polski oraz rodzinny charakter jednego z największych w kraju producentów keczupu, musztard, sosów i innych tzw. przypraw mokrych. Strategiczna decyzja o zmianie oznakowania opakowań była reakcją na wydarzenia na rynku. – Tylko na Facebooku jest sześć grup, których członkowie nawzajem informują się, jakie produkty pochodzą od polskich firm – zauważa Jakub Kołodziej, członek zespołu zarządzającego firmy Roleski.
DOBRE, POLSKIE, RODZINNE
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Wprost.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.