Nasi zachodni sąsiedzi wymyślili sobie strategię promocji swojego wizerunku i konsekwentnie ją realizują. Streszczając: postawili przede wszystkim na kontakty międzyludzkie.
Żaden inny kraj europejski nie angażuje się tak bardzo we współpracę międzynarodową jak nasi zachodni sąsiedzi. Cała gama instytucji i stowarzyszeń pracuje na jeden cel: promowania nowoczesnego obrazu Niemiec w opozycji do historycznego. Kreują wizerunek kraju otwartego i tolerancyjnego.
Więcej możesz przeczytać w 36/2016 wydaniu tygodnika Wprost .
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.
© ℗
Materiał chroniony prawem autorskim.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Wprost.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Wprost.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.