Chcesz zmotywować pracowników do większej wydajności, spełnij ich marzenia
Kolacja z Robertem De Niro, paintball w powietrzu, zdobywanie Dzikiego Zachodu za kierownicą mustanga, przejażdżka bolidem Formuły1, a nawet lot w kosmos – coraz częściej w ten sposób premiują swoich najlepszych pracowników i kluczowych klientów działające w Polsce wielkie korporacje. Podwyżki, premie, służbowe auta czy komórki już nie wystarczą. Programy motywacyjne, czyli marchewka, za którą gonią pracownicy korporacji, muszą dziś mieć posmak luksusu, a przynajmniej wyjątkowości. I to takiej, której nie da się kupić za żadne pieniądze. Badania dowodzą, że dzięki spełnianiu marzeń pracowników ich wydajność zwiększa się nawet o 60 proc.
Więcej możesz przeczytać w 13/2008 wydaniu tygodnika Wprost .
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.