Od Redaktora Naczelnego

Od Redaktora Naczelnego

Dodano:   /  Zmieniono: 
Więcej, lepiej, ciekawiej – tak można powiedzieć o nowym „Wprost” parafrazując słynne olimpijskie: szybciej, wyżej, mocniej (Citius-Altius-Fortius).
Warto się zmieniać! Zupełnie nowy tygodnik  "Wprost" już w sprzedaży.

Dajemy Czytelnikom więcej (objętościowo o około 30 proc.), bo dziś każdy nowoczesny produkt zawiera w sobie więcej (komputery, telefony komórkowe, telewizory itp.). Pośród tygodników obejmujemy najwięcej dziedzin (około 20), tematów i zjawisk. I oferujemy najwyższą jakość: od okładki, przez nową szatę graficzną, wszechstronność ujęć, mnogość punktów widzenia przy zachowaniu „naszego" niepowtarzalnego charakteru, precyzję i zwięzłość wywodu, po rangę autorów i współpracowników, wyjątkowość zdjęć, komunikatywność infografik.

Jesteśmy pierwszym na polskim rynku tygodnikiem totalnym. Wiemy, że słowo drukowane wciąż znaczy, ale coraz więcej znaczy też Internet. Dzięki połączeniu magazynu z Internetem oferujemy największą interaktywność, otwartość na to, co się dzieje tu i teraz.

Szanujemy czas, inteligencję i wiedzę Czytelników. Piszemy tak prosto, jak to tylko możliwe, ale nie prościej. To nie Czytelnik ma się głowić, o co chodzi autorom, lecz treść i forma artykułów ma to podawać na tacy. Dostarczamy wiedzy, informacji i opinii, inspirujemy Czytelników, ale oferujemy też rozrywkę. Nie obciążamy Czytelników własnymi fobiami, kompleksami czy urojeniami, lecz objaśniamy świat. Uczymy, ale nie pouczamy.

Wywołujemy emocje i ciekawość, ale nie przygnębiamy. Analizujemy, a nie agitujemy. Mamy zasady, ale nie zmuszamy Czytelników do nieustannego opowiadania się za czymś lub przeciw czemuś. Jesteśmy dyskretnym przewodnikiem, a nie natrętnym kontrolerem.

Zapraszamy do lektury, debaty, refleksji, zabawy.

Stanisław Janecki, redaktor naczelny

WARTO SIĘ ZMIENIAĆ!

„Wprost", jeden z najpopularniejszych tygodników opinii zmienia logotyp, szatę graficzną, czcionkę oraz przede wszystkim zawartość merytoryczną.

W tygodniku znalazły się nowe działy i rubryki, m.in.: Społeczeństwo, Biznes, Zdrowie i Medycyna, Style i Trendy, Sport, Diagnoza Wprost, Nauka i Technologie, Podróże oraz Galeria Wprost. W związku z rozbudową treści tygodnik zwiększa liczbę stron do 168. Jest to największa objętość w segmencie tygodników opinii na polskim rynku. W tygodniku pojawią się również nowi autorzy.

- Celem relaunchu jest odświeżenie marki, zmiana wizerunku pisma oraz wzrost sprzedaży tygodnika. Rozszerzenie tematyki prezentowanej na łamach tygodnika jest odpowiedzią na oczekiwania czytelników naszego segmentu  – mówi Amadeusz Król, dyrektor generalny AWR „Wprost".