Oświadczenie

Oświadczenie

Dodano:   /  Zmieniono: 
Agencja Wydawniczo-Reklamowa „Wprost" spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, z siedzibą w Warszawie, wydawca tygodnika „Wprost", oświadcza, że opublikowane w tygodniku „Wprost" w dniu 4 listopada 2007 r. nr 44 w artykule „Znajomy od śrub” twierdzenia i zarzuty, sugestie i insynuacje dotyczące rzekomego utrzymywania przez powoda Konrada Kornatowskiego kontaktów z gdańskim półświatkiem, a w szczególności:
a) rzekomego faktu rozmowy telefonicznej w dniu 13 lipca 2007 r. przeprowadzonej przez Jarosława P. pseudonim Majami, byłego funkcjonariusza gdańskiego CBŚ mającego kontakty z gangsterami, z powodem Konradem Kornatowskim o treści: „Mówi pański znajomy od śrub w samochodzie. Odkręconych. Jest prośba, żeby podjechał pan do małżonki szefa i powiedział, że może mieć gości z CBA"
b) wielokrotnych rzekomych kontaktów powoda Konrada Kornatowskiego z Jarosławem P. pseudonim Majami, byłym funkcjonariuszem gdańskiego CBŚ mającym kontakty z gangsterami.
c) rzekomego faktu, że Jarosław P. pseudonim Majami, były funkcjonariusz gdańskiego CBŚ mający kontakty z gangsterami, był doradcą i informatorem powoda Konrada Kornatowskiego;
d) rzekomego faktu zdemaskowania przez powoda Konrada Kornatowskiego działań legalnych tajnych służb, są nieprawdziwe i naruszają dobre imię i cześć powoda Konrada Kornatowskiego. Agencja Wydawniczo-Reklamowa „Wprost" spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, z siedzibą w Warszawie, wydawca tygodnika „Wprost", przeprasza za bezprawne naruszenie dobrego imienia i czci powoda Konrada Kornatowskiego, jak również za narażenie go na niezasłużone i niekorzystne konsekwencje dotyczące pozycji zawodowej powoda jako prawnika, byłego prokuratora i byłego Komendanta Głównego Policji oraz mogące skutkować negatywnymi efektami w sferze zawodowej, prywatnej i służbowej, a także utratą dobrej opinii.  

Więcej możesz przeczytać w 48/2010 wydaniu tygodnika Wprost.

Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App StoreGoogle Play.

 0

Czytaj także