W ramach kampanii promocyjnej skierowanej do środowiska międzynarodowego w Brukseli, B-M ma organizować m.in. konferencje z udziałem ekspertów z całego świata, a także dziennikarzy. Spotkania te mają służyć m.in. promowaniu polskich priorytetów. Firma ma także zajmować się organizacją wizyt studyjnych zagranicznych dziennikarzy w Polsce. Będzie odpowiedzialna np. za to, by trafić do dziennikarzy ze wszystkich europejskich gazet, którzy w danym kraju zajmują się konkretną tematyką. Polski rząd zleci B-M sporządzenie takiej listy osób, a później sam zdecyduje, których dziennikarzy zaprosi. B-M w przypadku organizacji takich spotkań będzie zobligowana m.in. do rezerwowania hoteli, zakupu biletów lotniczych. - Cieszymy się, że w tych działań pomoże nam fachowa agencja, która ma duże doświadczenie w organizacyjne tego typu konferencji. Umie to robić i potrafi nagłośnić - podkreślił Niklewicz.
B-M ma także przygotować kampanię promocyjną skierowaną do Polaków mieszkających w Brukseli oraz specjalne wydarzenie promujące polską prezydencję. Całkowity koszt planowanych działań i ich realizacji to 1,120 mln euro. Środki te pochodzą z bezzwrotnej pomocy zagranicznej, które Polska otrzymała jeszcze przed akcesją w 2004 roku.
PAP, arb