Medialne udarzenie PiS na koniec kampanii

Medialne udarzenie PiS na koniec kampanii

Dodano:   /  Zmieniono: 
PiS szykuje wizualną ofensywę na ostatnie trzy tygodnie kampanii wyborczej. Oprócz billboardów z "aniołkami" będą kolejne plakaty, grafiki w kolorowych tygodnikach i dwa nowe spoty w TV – informuje "Rzeczpospolita".

M.in. Sylwia Ługowska, Ilona Klejnowska i Magdalena Żuraw, ochrzczone przez media mianem "aniołków Kaczyńskiego", mają pojawić się od soboty na billboardach. Młode, atrakcyjne kandydatki PiS do  parlamentu nawołują z nich: "Chodźcie z nami". I w krótkich hasłach przypominają, że za rządów PiS wprowadzono ulgi prorodzinne i stworzono milion nowych miejsc pracy.

Pod koniec przyszłego tygodnia na kioskach Ruchu pojawią się kolejne plakaty. Wizerunkom niektórych bohaterów spotu TV "Polacy zasługują na  więcej", będą towarzyszyć znane z niego hasła: "Nie ma biednych krajów, są tylko źle rządzone", "Rozsądnie gospodaruję budżetem", "Szanuję cudzą i własną pracę". Podobne grafiki trafią też do kolorowych tygodników, m.in. "Tele Świata" i "Chwili dla Ciebie".

- Mówimy w ten sposób, że "jesteśmy blisko ludzi", że ich problemy są dla nas ważne – stwierdza poseł PiS Mariusz Kamiński.

Partia pracuje też nad dwoma spotami telewizyjnymi. Pierwszy ma się pojawić w najbliższym tygodniu, drugi – podsumowujący kampanię – na  kilka dni przed ciszą wyborczą.