Obama zdecydowanie wygrywa z Romneyem na Facebooku. Na początku czerwca liczba użytkowników, którzy śledzili stronę amerykańskiego prezydenta wzrosła do 27,5 mln, podczas gdy w przypadku Romneya było to 2,9 mln. Z kolei na Twitterze za wpisami z konta Obamy podążało 18 mln użytkowników - Romney w tym samym czasie miał 787 080 śledzących go użytkowników. W porównaniu do Romneya sztab wyborczy Obamy opublikował dwa razy więcej filmów na portalu YouTube.
Wiadomości kandydatów na prezydenta publikowane przez nich na internetowych portalach najczęściej dotyczyły gospodarki, ale nie był to temat, który wzbudzał największe zainteresowanie użytkowników. Na Twitterze wpisy prezydenta Obamy na temat imigracji były czterokrotnie częściej powtarzane niż te o gospodarce.
Z sondażu wynika, że sztab Obamy miał konta na platformach: Facebook, Google+, Pinterest, Tumblr, YouTube, Flickr, Instagram, Spotify oraz dwa konta na Twitterze. To prawie dwa razy więcej od Romneya, który w okresie przeprowadzania badania obecny był na portalach: Facebook, Twitter, YouTube, Flickr i Google+. Obecnie sztab wyborczy Republikanina ma także konta na Tumblr i Spotify.PAP, arb