Innowacyjność potrzebuje promocji

Innowacyjność potrzebuje promocji

Dodano:   /  Zmieniono: 
Inwestycje w innowacje przynoszą korzyści przedsiębiorstwom i gospodarce. Dlatego warto zachęcać sektor prywatny do większych wydatków na badania.

O potrzebie wzmocnienia innowacyjności naszej gospodarki mówi i pisze się sporo. Niestety nie na tyle dużo, aby uświadomić przedsiębiorcom, władzom publicznym, naukowcom czy wreszcie młodym ludziom, że bez innowacyjnej gospodarki nie będziemy się rozwijać tak szybko, jak byśmy mogli. Polsce potrzebne są skok cywilizacyjny i przejście od ekonomii uzależnionej od zakupu lub wdrażania istniejących technologii do nowoczesnego kraju tworzącego i eksportującego innowacje. 

Więcej możesz przeczytać w 43/2013 wydaniu tygodnika Wprost.

Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App StoreGoogle Play.

 0

Czytaj także