Rosyjska telewizja ośmiesza Schetynę. Zamiast zdjęcia - karykatura

Rosyjska telewizja ośmiesza Schetynę. Zamiast zdjęcia - karykatura

Dodano:   /  Zmieniono: 10
(fot.Kanał 5/Youtube)
Rosyjski telewizyjny Kanał 5 wyemitował materiał autorstwa Anatolia Majorowa dot. polskiego ministra spraw zagranicznych Grzegorza Schetyny. Wydźwięk materiału jest negatywny i ośmieszający polskiego polityka – donosi TVP Info.
Właścicielem Kanału 5 jest Narodowa Grupa Medialna, której szefową jest Alina Kabajewa, którą powszechnie określa się jako nieoficjalną partnerkę życiową Władimira Putina.

Publikacja prześmiewczego materiału  Schetynie prawdopodobnie jest odpowiedzią na wypowiedzi ministra dot. obchodów zakończenia II wojny światowej oraz wyzwalania niemieckiego obozu Auschwitz.

W materiale o Schetynie wypowiedzieli się m.in. były poseł Samoobrony Mateusz Piskorski, który m.in. obserwował "referendum niepodległościowe” na Krymie oraz "wybory” władz samozwańczych republik na wschodzie Ukrainy oraz prof. Bogusław Paź z Uniwersytetu Wrocławskiego, który na Facebooku pochwalił akcje wspieranych przez Rosjan separystów znęcających się nad więźniami.

Zdaniem autora materiału Schetyna zbudował swoje zaplecze polityczne poprzez rozdawanie stanowisk w spółkach skarbu państwa i samorządzie. W materiale pojawia się też żona ministra, która jednak nie chciała rozmawiać z rosyjskimi dziennikarzami. W reportażu nie pojawiają się wypowiedzi Schetyny ani jego współpracowników.

Materiał okraszony był nie zdjęciem polskiego ministra, ale jego... karykaturą.

TVP Info
 10

Czytaj także