"Wprost" dostępny dla 14 mln polskich użytkowników Facebooka

"Wprost" dostępny dla 14 mln polskich użytkowników Facebooka

Dodano:   /  Zmieniono: 
Tygodnik "Wprost" uruchomił aplikację typu social reader, dzięki której treści z papierowego wydania tygodnika są dostępne dla 14 mln polskich użytkowników Facebooka.

Aplikacja jest dostępna pod adresem http://apps.facebook.com/tygodnikwprost/?p=wprostmag& oraz z poziomu fan page tygodnika 'Wprost' na Facebooku.

Aplikacja powstała na bazie platformy Paperlit. Umożliwia czytanie tygodnika 'Wprost' w wersji będącej dokładnym odwzorowaniem edycji papierowej. Użytkownicy Facebooka mogą nie tylko przeglądać i czytać magazyn, ale także dzielić się wybranymi artykułami. Mogą je publikować na swojej tablicy lub przesłać bezpośrednio e-mailem. Tygodnik w wersji społecznościowej jest wzbogacony o linki prowadzące do odpowiednich treści zawartych na stronach internetowych. Zintegrowany z aplikacją kanał RSS daje szybki dostęp do najnowszych artykułów publikowanych na stronie Wprost.pl.

Dostęp do artykułów z bieżącego wydania 'Wprost' jest odpłatny. Płatności działają w oparciu o wirtualną walutę Facebooka, czyli tzw. kredyty. Bieżące wydanie kosztuje 10 kredytów, czyli ok. 1 dol. Wszystkie archiwalne numery są dostępne za darmo.

Również reklamy w społecznościowej aplikacji 'Wprost', podobnie jak w e-wydaniach, są dokładnym odwzorowaniem reklam z wydania papierowego, a reklamodawcy nie ponoszą dodatkowych kosztów związanych z obecnością w nowym kanale dystrybucji. Istnieje jednak również możliwość sponsorowania wydania 'Wprost' na FB. To nowa usługa w ofercie wydawcy, wyceniana indywidualnie przez Biuro Reklamy PMPG.

To kolejna aplikacja uruchomiona przez wydawcę 'Wprost' we współpracy z Paperlit. W oparciu o tę platformę zostały przygotowane również mobilne aplikacje tygodnika 'Wprost', dwutygodnika 'Bloomberg Businessweek Polska' oraz magazynu 'Film'.

Obchodzący w tym roku 30. urodziny tygodnik 'Wprost' to jeden z wiodących ogólnopolskich tygodników społeczno-informacyjnych. Ukazuje się od 1982 r. Od 1995 r. wydawany jest także serwis Wprost.pl. W serwisie można też odpłatnie przeczytać materiały z bieżącego numeru tygodnika. 'Wprost' jest również obecny w serwisach społecznościowych Facebook (http://www.facebook.com/tygodnikwprost), gdzie ma prawie 24 tys. fanów, oraz Twitter (https://twitter.com/TygodnikWPROST), gdzie śledzi go prawie 17,5 tys. użytkowników. Za obecność w serwisach społecznościowych odpowiada newsroom internetowy kierowany przez Sylwestra Latkowskiego.