Z uwagi na to, że zespoły hotelowe są bardzo dobrze przeszkolone w obsłudze klientów wymagających, grupa PHH po raz kolejny zgłosiła chęć udziału w tym projekcie. Na samym początku pandemii w marcu br. pracownicy PHH wspierali Infolinię NFZ. Tak jak poprzednio pracownicy i tym razem będą udzielać informacji na temat objawów koronawirusa, dyżurujących szpitali oraz możliwości uzyskania pomocy.
– Mamy wieloletnie doświadczenie w pracy z gośćmi i udzielaniu informacji. Dzięki sprawnej koordynacji z Głównym Inspektoratem Sanitarnym otrzymaliśmy odpowiednie przeszkolenie i jesteśmy gotowi do niesienia pomocy – mówi Sylwia, jedna z wolontariuszek z Grupy Kapitałowej Polskiego Holdingu Hotelowego.
Polski Holding Hotelowy po raz kolejny pokazał, że czynnie angażuje się we wszelkie sprawy społeczne i wspiera wysiłki organizacji, które w tym trudnym czasie pracują dla bezpieczeństwa naszego kraju.
Polski Holding Hotelowy od samego początku pandemii w marcu br. podjął inicjatywę włączenia się do walki z nieuchronnie zbliżającym się kryzysem. W porozumieniu z polskimi władzami podjęto szereg działań społecznych wspierających kadrę medyczną walczącą na pierwszej linii frontu m.in. poprzez dostarczanie darmowych posiłków służbom medycznym, wsparcie infolinii NFZ, otwarcie pierwszych w Polsce hoteli dla medyków i izolatoriów oraz udostępnienie pokoi dla pacjentów onkologicznych Instytutu Matki i Dziecka.