Nowa usługa w sklepach sieci Biedronka. „Chcemy w jak największym stopniu wyjść naprzeciw klientom”

Nowa usługa w sklepach sieci Biedronka. „Chcemy w jak największym stopniu wyjść naprzeciw klientom”

Logo Biedronki
Logo Biedronki / Źródło: Newspix.pl / fot. Piotr Twardysko
W celu podwyższenia standardów i poprawy warunków pracy pracowników, Biedronka chce wprowadzić kasy samoobsługowe. Nowa usługa zostanie przetestowana w najbliższym czasie w sklepach na terenie całej Polski.

Przedstawiciele Jeronimo Martins podkreślają, że zastosowanie nowych technologii w sklepach siebi Biedronka ma zarówno podnieść komfort zakupów, jak i zwiększyć efektywność biznesową oraz wpłynąć pozytywnie na poszanowanie środowiska naturalnego. W tym celu w sklepach sieci Biedronka na terenie całej Polski zostaną przetestowane nowe opcje.

Jeronimo Martins chce m.in. zmodernizować niektóre placówki przy wykorzystaniu nowych technologii przyjaznych środowisku w tym m.in. oświetlenia LED czy specjalnych urządzeń chłodniczych. Jesteśmy świadomi faktu, że seniorzy stopniowo stają się coraz większą grupą nabywców i choć wielu z nich jest otwarta na nowe technologie i ułatwienia oraz chętnie wprowadza je do codziennego życia, niektórzy podchodzą do nowych rozwiązań z większą nieufnością podkreślił przedstawiciel biura prasowego portugalskiego koncernu.

Biedronka będzie się starała dostosować swoje sklepu do potrzbe klientów w różnym wieku, dlatego też w najbliższych dniach zostanie przeprowadzony test nowej usługi. W wielu sklepach sieci zostaną wprowadzone na próbę kasy samoobsługowe, które nie tylko mają wspierać pracę kasjerów, ale również zapewnić sprawną osbługę w momentach, gdy w sklepie panuje duży ruch. „Chcemy w jak największym stopniu wyjść naprzeciw naszym klientom” – podkreśla biuro prasowe.

Zmiany mają objąć także centra dystrybucyjne. „W centrach dystrybucyjnych prowadzimy zaawansowane testy „kompletacji głosowej” która zastąpi kompletację z użyciem ręcznych terminali wózkowych. Wprowadzamy też pilotażowo proces przyjęć towarów oparty na etykiecie logistycznej” – czytamy w komunikacie biura prasowego.

Czytaj także

 16
  • To nie jest nowa "usluga" ! IP
    -tylko dodatkowy obowiązek przerzucony na klienta aby zwolnić z pracy kasjerów i aby firma więcej wywiozla pieniędzy z Polski. Ten artykól to typowe komunistyczne mieszanie ludziom w glwach.
    • pawel IP
      świadomie bojkotowalem, bojkotuję i będę bojkotwał wszelkiego rodzaju "kasy" samoobsługowe. nigdy nie zatankowałem na neste, a kasy samoobsługowe były już w biedronkach. mimo nachalnego namawiania na skorzystania z nich ludzie z usmiechem stali w kolejce do kasy z kasjerką. szanujmy się nawzajem bo inaczej chciwa finansjera różnej maści nas pożre
      • Marta IP
        A co z brakiem miejsca na pakowanie zakupów? Po szybkim skasowaniu nie ma gdzie zakupówspokojnie pochować bo kwiatki albo gazetki zajmują miejsce. Poza tym wciąż przestawiane są towary na półkach co wkurza ludzi. Biegają, szukają towarów roztrącając innych w ciasnych, zawalonych przejściach!
        • binio IP
          Mieszkam niedaleko bostonu w USA a procuje w supermarkiecie .Siec nazywa sie Stop and Shop.Juz od 10 lat mamy samoobsugowe kasy pierwsze lata ,to byly same straty.Raz mielismy 230tys,do tylu w ciagu 6 -ciu miesiecy..Znajac Polakow ,to stana na wysokosci zadanie i puszcza Biedronke a torbami
          • magda IP
            W Tesco też jest. Nigdy nie wiem jak to działa. Pewnie za rzadko tam kupuję.

            Czytaj także