Nie taka tania druga tura

Nie taka tania druga tura

Dodano:   /  Zmieniono: 
Promocja kandydata na prezydenta kosztowała Platformę Obywatelską ok. 15 mln zł, PiS - ok. miliona mniej. Oba sztaby wydały więc na reklamę blisko 30 mln zł.

Na razie są to szacunkowe wyliczenia. Według skarbnika PO Andrzeja Wyrobca, dokładne koszty będą znane do 6 sierpnia. "Tym razem nie przekroczyliśmy wydatków na reklamę" - zapewnia. (W 2005 r. PKW wytknęła partii przekroczenie o ponad 2,2 mln zł wydatków w kampanii Donalda Tuska, która kosztowała 14 mln 260 tys. zł).

PiS wstępnie podaje kwotę ok. 14 mln zł. (W 2005 r. kampania Lecha Kaczyńskiego kosztowała 13,4 mln zł). Najwięcej wydano obecnie w partii na kampanię telewizyjną - 3,5 mln zł - informuje skarbnik PiS Stanisław Kostrzewski.

PAP / Rzeczpospolita, PP

 0

Czytaj także