Axel Springer przeprosi byłą dyrektor TVP1

Axel Springer przeprosi byłą dyrektor TVP1

Axel Springer na łamach należącego dziś do grupy Infor Biznes "Dziennika Gazety Prawnej" przeprosi Małgorzatę Raczyńską, byłą dyrektor TVP1, za artykuły sugerujące, że posadę w TVP zawdzięcza ona znajomości z Jadwigą Kaczyńską. Artykuły te ukazały się na łamach "Dziennika" w czasach, gdy należał on do wydawnictwa Axel Springer.
W artykule "Dziwne przypadki szefowej TVP 1" można było przeczytać, że Raczyńska posadę w TVP zawdzięcza temu, że jest w bliskiej zażyłości z Jadwigą Kaczyńską i często gości w jej domu. Raczyńska wytoczyła proces wydawcy, który właśnie zakończył się zawarciem ugody.

Ugoda przewiduje, że Axel Springer Polska do 24 września na łamach "Dziennika Gazety Prawnej" przeprosi Małgorzatę Raczyńską i Telewizję Polską za nieprawdziwe informacje dotyczące życia prywatnego i zawodowego dyrektor TVP 1, naruszające jej dobra osobiste.

arb, Presserwis.pl

Czytaj także

 2
  • e IP
    no właśnie ,mechanizm jak zwykle ten sam: obrzucanie błotem a potem po latach, jak juz większość nie pamięta,przeprosiny i to pewnie małym druczkiem;
    • Pruskademokracja IP
      Axel Springer zrobił skok na polską prasę ,chce jeszcze rządzić w TVP.