Z kolei wiceprzewodniczący komisji infrastruktury Stanisław Żmijan przekonywał, że dokonania ministra Grabarczyka "bronią się same". Dodał, że w czasie swojej kadencji minister podpisał umowy na 1914 kilometrów autostrad i dróg ekspresowych, a aktualnie w budowie jest 1440 kilometrów dróg krajowych i autostrad. Żmijan przytaczał też dane, z których wynika, że za czasów Grabarczyka zostało oddanych 220 kilometrów autostrad - więcej niż za jego poprzedników. - Nie mam wątpliwości, że historia odda sprawiedliwość ministrowi Grabarczykowi, że to był ten minister, który pokonał barierę niemocy, jeśli chodzi o budowę autostrad i dróg ekspresowych w Polsce - podkreślił.
Szef komisji infrastruktury Zbigniew Rynasiewcz z PO przekonywał natomiast, że minister Grabarczyk osiągnął wiele sukcesów, jeśli chodzi o rozbudowę linii kolejowych. Wyliczał, że za kadencji Grabarczyka zostały podpisane umowy na modernizację 2550 kilometrów linii kolejowych. Z danych przedstawionych przez PO wynika, że minister Grabarczyk podpisał umowy na więcej linii kolejowych niż jego poprzednicy za czasów rządów PiS czy SLD.
PAP, arb