Kowal: reklamy Polski z hydraulikiem były niepotrzebne

Kowal: reklamy Polski z hydraulikiem były niepotrzebne

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. materiały prasowe
- Polacy coraz rzadziej są postrzegani w Europie jak Meksykanie przez niektórych Amerykanów – jako lud pogranicza - uważa Paweł Kowal w rozmowie z Onetem.

- Uważam, że niepotrzebne były te reklamy z hydraulikiem i pielęgniarką – Polska ma o wiele więcej do zaoferowania niż tanią siłę roboczą - twierdzi europoseł. Polityk zastanawiał się też, "czy to znowu tak źle świadczy o Polakach, że w przeciwieństwie do wielu europejskich narodów potrafią i chcą jeszcze wykonywać zwykłe codzienne prace".

- Mogliśmy wiele rzeczy zrobić lepiej, ale generalnie należy tę dekadę zaliczyć na plus - ocenił, pytany czy wizerunek Polski w UE uległ poprawie.

eb, onet.pl