Chcąc załatwić sprawę w urzędzie przez telefon, musisz zapłacić za rachunek. Intensywnie reklamowany nowy numer telefonu interwencyjno-informacyjnego urzędu Warszawy 19115 jest płatny.
„Koszt połączenia z numerem specjalnym 19115 jest zgodny z taryfą operatora osoby dzwoniącej” - napisano na stronie internetowej urzędu miasta. W materiałach informacyjnych, plakatach i naklejkach, nie ma o tym słowa - twierdzi Warszawska Wspólnota Samorządowa (WWS).
- W tej sytuacji przestało mnie dziwić podobieństwo plakatów i naklejek reklamujących miejską infolinię do logo największego operatora telefonicznego, należącego do francuskiej firmy - powiedział Maciej Białecki z WWS.
WWS żąda natychmiastowego udostępnienia bezpłatnego numeru 19115 oraz do pokrycia kosztów poniesionych dotychczas przez mieszkańców z budżetu miasta.
tk
- W tej sytuacji przestało mnie dziwić podobieństwo plakatów i naklejek reklamujących miejską infolinię do logo największego operatora telefonicznego, należącego do francuskiej firmy - powiedział Maciej Białecki z WWS.
WWS żąda natychmiastowego udostępnienia bezpłatnego numeru 19115 oraz do pokrycia kosztów poniesionych dotychczas przez mieszkańców z budżetu miasta.
tk