Chcesz zadzwonić do ratusza? Zapłacisz

Chcesz zadzwonić do ratusza? Zapłacisz

Dodano:   /  Zmieniono: 
Chcesz zadzwonić do ratusza? Zapłacisz (fot. sxc.hu)Źródło:FreeImages.com
Chcąc załatwić sprawę w urzędzie przez telefon, musisz zapłacić za rachunek. Intensywnie reklamowany nowy numer telefonu interwencyjno-informacyjnego urzędu Warszawy 19115 jest płatny.
„Koszt połączenia z numerem specjalnym 19115 jest zgodny z  taryfą operatora osoby dzwoniącej” - napisano na stronie internetowej urzędu miasta. W materiałach informacyjnych, plakatach i naklejkach, nie  ma o tym słowa - twierdzi Warszawska Wspólnota Samorządowa (WWS).
 
- W tej sytuacji przestało mnie dziwić podobieństwo plakatów i naklejek  reklamujących miejską infolinię do logo największego operatora telefonicznego,  należącego do francuskiej firmy - powiedział Maciej Białecki z WWS.
 
WWS żąda natychmiastowego udostępnienia bezpłatnego  numeru 19115 oraz do pokrycia kosztów poniesionych dotychczas przez mieszkańców  z budżetu miasta.

tk