"Miliardy dla samorządów", czyli PO zaczyna kampanię pod ostrzałem pytań

"Miliardy dla samorządów", czyli PO zaczyna kampanię pod ostrzałem pytań

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. po.org.pl
"Przyszłość naszych dzieci zaczyna się od dobrego samorządu, od mądrego wykorzystania każdej złotówki” - dzisiaj Platforma Obywatelska zaprezentowała pierwsze spoty wyborcze kampanii samorządowej 2014. Jak jednak zwraca uwagę portal 300polityka, "partia i KPRM były cały czas zmuszone do reakcji i nie narzucały własnych tematów".
W czwartek odbyła się konferencja prasowa, na której pokazano hasło i spoty. Szef sztabu Robert Tyszkiewicz musiał jednak mierzyć się z pytaniami na temat odwołania konwencji regionalnych i rzekomego konfliktu na linii Tusk-Kopacz. Zapewniał, że konwencje zostały odwołane na prośbę regionów, które liczyły na obecność Ewy Kopacz.

W środę popołudniu ogłoszono "transfer" Igora Ostachowicza z biura prezesa Rady Ministrów do zarządu Orlenu, a dziś szeroko komentowano jego przyszłe zarobki (2-2,5 mln zł rocznie). Również nowa szefowa MIR zyskała wielką odprawę, co w połączeniu z hasłem: „Miliardy dla samorządów, lepsze życie dla Polaków” przyniosło szereg uszczypliwych komentarzy w internecie.

Dodatkowo, poczucie niepewności nowego rządu podsycał minister Biernacki, który zwracał się do ministra Grabarczyka o nieprzyjmowanie dymisji wiceministra Królikowskiego, do tego dochodzi dodatkowa kwestia trudnej sytuacji w górnictwie.

300polityka.pl, po.org.pl