Pakiet onkologiczny? "System nie działa. Pacjent nie ma dostępu do informacji"

Pakiet onkologiczny? "System nie działa. Pacjent nie ma dostępu do informacji"

Dodano:   /  Zmieniono: 
Pakiet onkologiczny? "System nie działa. Pacjent nie ma dostępu do informacji" (fot. sxc.hu) / Źródło: FreeImages.com
Strona Narodowego Funduszu Zdrowia poświęcona świadczeniom nie zawiera żadnych informacji o tym, gdzie i kiedy mogą skorzystać ze świadczeń w ramach pakietu onkologicznego.
- System nie działa. Pacjent nie ma dostępu do informacji, jak długo w pakiecie onkologicznym będzie czekał na poszczególne świadczenia czy badania - mówi w rozmowie z RMF FM Ewa Borek z Fundacji "My Pacjenci".

NFZ twierdzi, że jest to wynik błędnego systemu informatycznego, co zgłoszone zostało dostawcy jako błąd krytyczny. - Oczywiście sprawdzę to, ale moim zdaniem ta informacja po prostu nie może być przekazana z powodu zbyt małej liczby danych - tłumaczył wiceminister Piotr Warczyński.

rmf24.pl
+
 0

Czytaj także