Produkt do słuchania

Produkt do słuchania

Dodano:   /  Zmieniono: 
Violetta, największa globalna gwiazda młodzieżowej popkultury, której serialowe losy śledzi 40 mln widzów, a na koncerty której przychodzą tysiące fanów, została wymyślona tak, by dorastała ze swoimi odbiorcami. I taka jest przyszłość kreowania dziecięcych idoli.

Nastolatka, która nie zna swojej matki. Nie wie też, że jej guwernantka to tak naprawdę jej ciotka, w której kocha się ojciec, genialny inżynier, ale boi się wyjawić swoje uczucia, bo jest ona siostrą zmarłej żony. Brzmi jak opis tandetnej argentyńskiej telenoweli spod znaku „Zbuntowanego anioła”? Oczywiście. Bo „Violetta” to nic innego jak argentyńska klasyczna opera mydlana, tyle że bardzo zmyślnie skonstruowana. Za pieniądze pochodzące od korporacji Disneya Argentyńczycy zrealizowali pierwszą na świecie telenowelę dla dzieci, łączącą w sobie dwie wydawałoby się odległe konwencje młodzieżowego musicalu i obyczajowej opowiastki dla kucharek. Dziś „Violetta” bije rekordy popularności na całym świecie. 40 mln widzów serialu, ponad 50 mln użytkowników na stronie i 80 mln odsłon profilu na Facebooku.

2,2 TYS. ZA BILET NA KONCERT

Więcej możesz przeczytać w 23/2015 wydaniu tygodnika Wprost.

Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App StoreGoogle Play.