Na początku marca na amerykański rynek trafił pierwszy odcinek cyklu szpiegowskiego „Mockingbird”, czyli „Przedrzeźniacz”. To opowieść o tajnej agentce, inspirowana jest „Agentami T.A.R.C.Z.Y.”, dziś znanymi przede wszystkimi z powodu popularnego serialu telewizyjnego. Innymi słowy szykuje się hit. Marvel, który kilka lat temu stał się częścią koncernu Disneya, prowadzi ekspansję na skalę globalną. Przede wszystkim w kinie, wypuszczając co roku hitowy film, a najpopularniejsze z nich przynoszą miliardowe zyski (przede wszystkim te z serii „Avengers” i „Iron Man”). Sukces wydawnictwa nie jest przypadkowy, to efekt bardzo przemyślanej strategii. Jeszcze kilkanaście lat temu Marvel, mimo że ma w swoim portfolio Spider- -Mana, Hulka, Kapitana Amerykę, Blade’a, Fantastyczną Czwórkę i X-Mena, stał na krawędzi bankructwa. Nowym właścicielom udało się jednak znaleźć młodą publiczność dla klasycznych komiksów, m.in. dlatego że potrafią je opakować w atrakcyjny sposób.
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Wprost.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.