BYTOM | Marcin Dorociński
Artykuł sponsorowany

BYTOM | Marcin Dorociński

Ambasador marki BYTOM – Marcin Dorociński
Ambasador marki BYTOM – Marcin Dorociński Źródło: Materiały prasowe
Celebrujmy ważne dla Was chwile wspólnie to hasło naszej najnowszej kampanii, wypowiedziane przez jej narratora, a jednocześnie ambasadora marki BYTOM – aktora Marcina Dorocińskiego. BYTOM zabiera nas w emocjonalną podróż, dzięki której możemy być uczestnikami wyjątkowego wydarzenia – ślubu młodych ludzi. To historia o istocie celebracji, podejściu do prywatności i rodziny, z ważnym przesłaniem płynącym ze słów nie tylko aktora, ale przede wszystkim człowieka.

Nowa kampania BYTOM to także opowieść o sile więzi pokoleniowych, o doświadczeniach przekazywanych z ojca na syna, z dziadka na wnuka, przez bliskich sobie mężczyzn z różnych generacji. Dzięki bliskim relacjom młodsi mogą czerpać z mądrości dojrzałego pokolenia. W sercu tej historii znajduje się garnitur, który jest nie tylko symbolem najważniejszych momentów w życiu, lecz równocześnie rdzeniem naszej najnowszej kolekcji.

Marcin Dorociński to wybitny artysta, który zyskał sympatię publiczności nie tylko dzięki swoim rolom filmowym, ale także za to jaką osobą jest w życiu prywatnym. Najważniejsze są dla niego rodzina, autentyczność i życie w zgodzie ze sobą. W BYTOM wierzymy, że to właśnie te wartości nadają sens naszym codziennym wyborom.

Marka inspiruje się stylem old money

Nowa kolekcja BYTOM, której trzon stanowią garnitury, łączy ze sobą zarówno główne cechy angielskiego, wielkiego krawiectwa, jak i nonszalancję oraz lekkość włoskiego stylu.

Inspirujemy się stylem old money, stawiając na współczesny minimalizm, ponadczasową elegancję oraz najwyższą jakość ubrań i akcesoriów wykonanych z materiałów premium, takich jak wełna, len, bawełna, jedwab czy skóra.

Propozycje zachwycają stonowaną, klasyczną paletą kolorów. Typowo męskie granaty i beże doskonale współgrają z subtelnymi błękitami i eleganckimi szarościami. Szczególną uwagę zwraca połączenie brązów z granatami, przywodzące na myśl kubańskie i nadmorskie klimaty lat 50. i 60. XX wieku. Groszkowa zieleń oraz khaki wprowadzają nowoczesny akcent, zachowując jednocześnie wyrazisty, męski charakter.

Propozycje zachwycają stonowaną, klasyczną paletą kolorów

Nie zapominamy o detalach – deseń tkanin ma ogromne znaczenie również w naszej kolekcji. Przeżywające swój renesans wzory w prążek typu tenis i uproszczone faktury, takie jak jodła czy krata windowpane, doskonale uzupełniają styl old money.

Zapraszamy do salonów BYTOM i na www.bytom.com.pl