Obcy byli na Ziemi? Odkrytymi malowidłami zajmie się NASA

Obcy byli na Ziemi? Odkrytymi malowidłami zajmie się NASA

Fot. http://timesofindia.indiatimes.com
Naukowcy z Departamentu Archeologii i Kultury z Indii odkryli w jaskiniach w pobliżu wiosek Chandeli i Gotitola w stanie Chhattisgarh malowidła, których wiek oszacowano na 10 tys. lat. Przedstawiają one zagadkowe postacie. Teraz w badaniu prehistorycznego odkrycia pomoże NASA.
Malowidła wykonano naturalnymi barwnikami, które mimo upływu lat nie wyblakły. Przedstawiają zagadkowe postacie trzymające przedmioty przypominające broń. Mają one podobną budowę ciała do ludzi, jednak ich anatomia jest zaburzona. Postacie nie mają nosów i ust.

Odkrycia w Indiach w stanie Chhattisgarh dokonał J.R. Bhagat, który kieruje badaniami. Wcześniej w pobliżu Tarighat odnalazł ruiny miasta sprzed 2500 lat. Indyjscy badacze nie wykluczają, że malowidła to efekt wyobraźni prehistorycznych ludzi zamieszkujących te tereny. Część naukowców twierdzi jednak, że malowidła mogą dowodzić, iż w minionych tysiącleciach przybysze z innych planet odwiedzali Ziemię.

– Zagadnienia tego nie jesteśmy w stanie w tej chwili samodzielnie wyjaśnić. Potrzebne są dodatkowe, pogłębione badania. Niestety, w stanie Chhattisgarh nie ma ekspertów, którzy mogliby podołać temu zadaniu – powiedział J.R. Bhagat. W związku z tym Departament Archeologii i Kultury zwrócił się o pomoc do Indyjskiej Organizacji Badań Kosmicznych ISRO oraz NASA, aby wyjaśnić dziwną budowę ciała przedstawionych postaci.

Rzeczpospolita

Czytaj także

• UFO-k IP
    To byli członkowie naszej wycieczki szkolnej, którzy dali za dużo w rurę po zdaniu odpowiednika Waszej matury. Mieli lecieć na autopilocie na jedną z planet Alfa Centauri, ale po pijaku go wyłączyli i polecieli na ręcznym sterowaniu. Skutek? Trafili na jakieś straszne zad...ie, które Wy nazywacie Ziemią. Po miesiącu ich odnaleźliśmy, dalej narąbanych jak stodoły - gdyż miejscowi też już znali proces fermentacji owoców i twórczo go wykorzystywali. Nie mieli tylko na czym tego przedestylować, ale i tak to co robili dawało nieźle w baniak. G...o prawda, że nie mamy ust (no bo jak byśmy łykali różne wynalazki?). Mamy. I to dwoje! Pod pachami. A nos jest nam na ch... potrzebny. Mamy skrzela, dzięki temu możemy też żyć w wodzie. Z tego co teraz produkujecie, najbardziej lubimy irlandzką whiskey. Nie macie pojęcia, ile tego od Was wywozimy!
    • Robert IP
      Postacie nie miały ust ani nosów. No bo to było wojsko Putina (zielone ludziki). Oni też, jak się pozakrywają to nie maja ani ust ani nosów. A i broń też jest podobna.
      • toja. IP
        gdy na oknie lub ścianie jest wizerunek to wszyscy wyśmiewają się i wygłaszają teoryjki a to może nie byli kosmici tylko czyjeś bazgroły może nawet z przed 10 tys. lat lub z przed roku w egipcie odkryto zegarek sprężynowy który jeszcze tykał po skrupulatnych badaniach stwierdzono że pochodził z przed 10 tys. lat wobec takich faktów to komisja laska wymięka
        • toja. IP
          czym napędzane były miotły którymi przylecieli bo spodków nie znaleziono
          • Andrzej Lisiak IP
            I znowu ! Po raz chyba setny powiem, że wystarczy dopuścić do druku książkę Andrzeja Baryki aby te wszystkie głupawe dywagacje przeciąć raz na zawsze.