Coca-Cola liczy na mężczyzn

Coca-Cola liczy na mężczyzn

Dodano:   /  Zmieniono: 
Mimo że w minionym roku przychody Coca-Coli w Polsce wzrosły o 14 proc., czyli dwukrotnie więcej niż wartość całego rynku napojów bezalkoholowych w naszym kraju, to w 2008 roku koncern planuje dalsze umocnienie się na pozycji lidera, zapowiada "Parkiet". Pomóc w tym mają... mężczyźni.

Firma wprowadza właśnie na nasz rynek nowy rodzaj napoju typu cola: Coca-Cola Zero. To dietetyczny soft drink kierowany głównie do mężczyzn (panie piją raczej Coca-Cola Light).

Sprzedaż napojów pod marką Coca-Cola stanowi, według różnych danych, od ponad 11 proc. do ponad 13 proc. z ok. 9 mld zł przychodów generowanych przez rynek napojów (m.in. napoje gazowane, soki, wody) spożywanych przez Polaków. Drugim beneficjentem tego rynku jest Pepsi-Cola (0,68 mld zł), a na trzecim miejscu plasuje się Tymbark (0,66 mld zł).