Igrzyska z Chopinem

Igrzyska z Chopinem

Dodano:   /  Zmieniono: 
Warszawa promuje się w Pekinie. Czym? Cukierkami, naklejkami i składaną mapką - informuje "Życie Warszawy".
Warszawa jest jedynym miastem, które postanowiło reklamować się w Pekinie. Na olimpijską kampanię reklamową ratusz wydał ok. 128 tys. zł. Na co zostały one wydane? - W Polskim Centrum Konferencyjnym, zlokalizowanym w naszej ambasadzie w Pekinie, można uzyskać informacje o Warszawie i dostać gadżety z nią związane - mówi Katarzyna Ratajczyk, dyrektor Biura Promocji Miasta. Są nimi Składana mapka ze zdjęciami z opisem w języku angielskim i chińskim, naklejki z Chopinem i cukierki z napisem "Warszawa 2012".

Rozmówcy "ŻW" chwalą marketingowy pomysł stolicy. - Dobrze, że Warszawa wykorzystuję taką okazję jak igrzyska do promocji swojego wizerunku - mówi Jacek Olechowski, wiceprezes Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA w Polsce. I dodaje, że warto w ogóle zasygnalizować istnienie takiego miasta jak Warszawa, co w Azji wcale nie jest oczywiste.