MSP przeholowało z przetargiem

MSP przeholowało z przetargiem

Dodano:   /  Zmieniono: 
Ministerstwo Skarbu chce wynając PR-owców do pomocy w sprzedaży spółek. Ale według Związku Firm PR nie ma w kraju takich agencji, które byłyby zdolne spełnić wyśrubowane warunki ogłoszonego przetargu, informuje "Puls Biznesu".
Termin składania ofert w tym bezprecedensowym przetargu upływa 31 lipca. Okazuje się jednak, że tym razem firmy PR zgodnie "odpuściły" uczestnictwo w wyścigu po duże pieniądze. To najlepszy dowód, że MSP przeholowało z wymaganiami, uważa prezes Związku Firm PR Paweł Trochimiuk.

Przyszły doradca ma nawiązać kontakt z inwestorami i zainteresować ich ofertą prywatyzacyjną. Ma również komunikować się z mediami i analitykami, aktualizować internetowy serwis dla inwestorów i opracować strategię informacyjno-komunikacyjną dla MSP.

Jednym z warunków zdobycia intratnego kontraktu jest przeprowadzenie i realizacja przez startującą w przetargu firmę trzech skierowanych do inwestorów kompleksowych kampanii informacyjno-promocyjnych o zasięgu międzynarodowym w ciągu ostatnich trzech lat. W Polsce nie ma firm PR, które mogłyby się pochwalić takim osiągnięciem, powiedział "Pulsowi Biznesu" Paweł Trochimiuk.