Kolejny sponsor PZPN

Kolejny sponsor PZPN

Dodano:   /  Zmieniono: 
Największa w Polsce sieć handlowa "Biedronka" podpisze dzisiaj umowę sponsorską z Polskim Związkiem Piłki Nożnej - ujawnia "Dziennik Gazeta Prawna".

Wzorem Francji, gdzie jednym ze sponsorów jest "Carrefour", grupa sklepów spożywczych postanowiła do 2014 r. związać się z piłkarską reprezentacją Polski. Nasza kadra nie ma obecnie dobrych wyników, ale magnesem jest turniej Euro 2012. Sponsorzy liczą, że popularność piłki nożnej i reprezentacji będą rosły w miarę zbliżania się terminu imprezy.

Nieoficjalnie, gazeta podaje kwotę 2 mln zł rocznie, jaką firma musiała zagwarantować w  zamian za prawo bycia jednym ze sponsorów naszej narodowej jedenastki. W kolejce czekają już inne przedsiębiorstwa, chcące się reklamować we współpracy z PZPN. Przyszłoroczne kontrakty sponsorskie mogą dać związkowi nawet 15 mln zł. Ale kwota ta  nie pokryje prawdopodobnie nawet kosztów administracji, które w 2009 r. wyniosły 18 mln zł - kończy "Dziennik Gazeta Prawna".

PP / PAP