Ulotki mają poprawić zyski Poczty Polskiej

Ulotki mają poprawić zyski Poczty Polskiej

Dodano:   /  Zmieniono: 
Krajowy monopolista powalczy o rynek druków bezadresowych - informuje "Puls Biznesu".
To zmiana sposobu dostarczania tego typu przesyłek, które od grudniu 2006 r. roznosiły firmy zewnętrzne. Taki był efekt ówczesnego porozumienia ze związkami zawodowymi. Jednak z biznesowego punktu widzenia, to nie była dobra decyzja. I dlatego Poczta Polska chce w przyszłym roku podwoić liczbę dostarczanych ulotek, aby na tym zarobić.

Ma to być jeden ze sposobów na zwiększenie obrotów. A te maleją m.in. ze względu na spadek liczby listów i kartek pocztowych. Zastępują je sms-y i listy, wysyłane drogą elektroniczną. Na razie poczta nie nosi się z zamiarem zmiany swojego cennika usług - czytamy w "Pulsie Biznesu".

pap