Warszawa da się lubić młodzieży

Warszawa da się lubić młodzieży

Dodano:   /  Zmieniono: 
Stolica i jej dzielnice coraz chętniej promują się wśród młodzieży - informuje "Życie Warszawy".
Urząd miasta postanowił wykorzystać do promocji Warszawy powstający właśnie film o Chopinie "Latająca maszyna" z wykorzystaniem animacji 3D i udziałem Lang Langa, chińskiego pianisty będącego jednocześnie gwiazdą kultury pop. Film, który wejdzie na ekrany kin w przyszłym roku, będzie opowiadał o przygodach dwójki dzieci, które wybierają się w podróż śladami kompozytora i jego muzyki. Ponadto miasto zamówiło reklamę w grze komputerowej, która będzie towarzyszyć promocji filmu w kilkudziesięciu krajach, m.in. w Chinach i Japonii.

Również stołeczne dzielnice chcą wzbudzić zainteresować młodych ludzi. Nośniki dla komputerowców o wyglądzie klocka Lego przygotowała np. Ochota. Z kolei na Bielanach są one w kształcie karty kredytowej z herbem i zdjęciem przedstawiającym fragment dzielnicy.