Smyk w internecie

Smyk w internecie

Dodano:   /  Zmieniono: 
Smyk, największy gracz na polskim rynku zabawek i ubrań dla dzieci, otwiera sklep internetowy - oznajmia "Puls Biznesu". Grupa Empik Media&Fashion, która za punkt honoru przyjmuje umocnienie się w nowych kanałach dystrybucji, zakłada że w stosunkowo krótkim czasie - 3-4 lat - smyk.com będzie dokonywał transakcji o wartości podobnej do tej osiąganej przez serwis empik.com.

Internetowy debiut Smyka zbiega się w czasie z początkiem ofensywy amerykańskiego giganta branżowego - Toys "R" Us - na polskim rynku. Zabawkowy lider zza oceanu (działa w 35 krajach, ma ponad 1600 sklepów) do końca listopada otworzy pierwszy salon w Warszawie, do którego wkrótce mają dołączyć kolejne. A jest o co walczyć - wartość rynku zabawek w Polsce jest szacowana na 2 mld zł.

W e-sklepie Smyka na razie można kupić ok. 20 tys. wyrobów dla  dzieci. Za kilka miesięcy - w ofercie wiosennej - wprowadzonych zostanie ok. 10 tys. dalszych produktów. Grupa EM&F przygotowuje się także do tego, by w przyszłości zamówione w smyk.com towary można było odbierać w sklepach stacjonarnych.