Izraelska firma powalczy o katar Polaków

Izraelska firma powalczy o katar Polaków

Dodano:   /  Zmieniono: 
Polski rynek leków na przeziębienie, z rocznymi obrotami na poziomie blisko 2 mld zł, jest zdecydowanie największym rynkiem wśród leków sprzedawanych bez recepty. Jesienią zacznie się na nim prawdziwa wojna o katar Kowalskiego - zapowiada "Puls Biznesu".
Izraelski koncern farmaceutyczny Teva, wespół z firmą Procter & Gamble, szykuje się do wielkiej kampanii reklamowej swoich wiodących produktów. Na pierwszy ogień pójdzie seria preparatów na przeziębienie marki Vicks, które od czerwca są dostępne w polskich aptekach.

Konkurencja na razie lekceważy przeciwnika. Jacek Furman, prezes pabianickiego Aflofarmu, nie wróży Tevie sukcesu. Faktem jest jednak, że Aflofarm swoją wiodącą pozycję na polskim rynku osiągnął w pierwszym półroczu 2012 r. za pomocą reklam, na które wydał 466,3 mln zł. Teraz grosza na reklamy nie poskąpi izraelski koncern. Zdaniem "Pulsu Biznesu" widzowie i słuchacze, którzy mają już dość reklam z panią Goździkową czy promujących preparaty na potencję, żylaki, włosy i paznokcie, muszą zacisnąć zęby.