Sprzedaż bezpośrednia zyskuje. Dzięki kryzysowi

Sprzedaż bezpośrednia zyskuje. Dzięki kryzysowi

Dodano:   /  Zmieniono: 
Sprzedaż bezpośrednia rośnie w trudnych czasach. Sprzyja temu wysyp chętnych do pracy - pisze "Rzeczpospolita".
Z danych Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej (PSSB) wynika, że w 2009 r. nastąpił tam wyraźny wzrost liczby sprzedawców. Przybyło ich wtedy ponad 16 proc., czyli ponaddwukrotnie więcej niż rok wcześniej.

Mimo gospodarczego spowolnienia wzrosły też o ponad 4 proc. obroty rynku sprzedaży bezpośredniej. W 2011 roku przekroczyły one 2,6 mld złotych.

– Dotychczasowe okresy pogorszenia ekonomicznego dowodzą, że sprzedaż bezpośrednia wówczas się ożywiała. Przybywało też sprzedawców. To jeden z nielicznych sektorów, gdzie zawsze, niezależnie od koniunktury, można znaleźć zajęcie – stwierdził Mirosław Luboń, dyrektor generalny PSSB.

ja, "Rzeczpospolita"