"Zippo ratuje Igrzyska"? Firma może mięć kłopoty

"Zippo ratuje Igrzyska"? Firma może mięć kłopoty

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. sxc.hu Źródło: FreeImages.com
Gdy na Kremlu zgasła olimpijska pochodnia, jeden z ochroniarzy podpalił ją zapalniczką. Teraz producent zapaliczek Zippo reklamuje się hasłem "Zippo ratuje Igrzyska".
Firma zamieściła krótkie filmiki i zdjęcia z incydentu, wykorzystując słowa-klucze (hashtag) #ZippoSavesOlympics (Zippo ratuje Igrzyska). Kampania reklamowa budzi wiele kontrowersji. Organizatorzy igrzysk mogą podjąć wobec spółki administracyjne lub prawne kroki w związku z wykorzystaniem logo Soczi 2014 bez ich zgody. Szef komitetu organizacyjnego Dmitrij Czernyszenko napisał na Twitterze, że wszystkie możliwości są rozważane.

The Moscow Times za tvn24.pl