Google Doodle: Finał Konkursu Piosenki Eurowizji 2015

Google Doodle: Finał Konkursu Piosenki Eurowizji 2015

Dodano:   /  Zmieniono: 
 
Z okazji finału Konkursu Piosenki Eurowizji Goodle przygotował kolejny Google Doodle.
Google Doodle to artystyczna interpretacja logo firmy, widoczna na głównej stronie wyszukiwarki. Goole tworzy ją w celu uczczenia świąt, rocznic oraz pamięci sławnych artystów, odkrywców i uczonych, którzy zapisali się na kartach historii.

Konkurs Piosenki Eurowizji jest widowiskiem telewizyjnym z udziałem publiczności. Składa się z  prezentacji „na żywo” utworów reprezentujących poszczególne kraje głosowania, uwieńczonego wręczeniem statuetki wykonawcy i autorom zwycięskiej propozycji.

Widowisko jest jednym z najchętniej oglądanych niesportowych wydarzeń międzynarodowych na całym świecie. Co roku konkurs ogląda ok. 100-600 milionów widzów.

Google