Supersam

Dodano:   /  Zmieniono: 
Fale czasu
Zegarek, który zawsze wskazuje czas ze szwajcarską precyzją bez konieczności nastawiania? Taką zaletę mają zegarki z kolekcji Wave firmy Casio, odbierające sygnał z wzorcowym czasem za pośrednictwem fal radiowych nadawnych przez stację w Mainflingen w Niemczech. Nadajnik zasięgiem obejmuje wszystkie większe miasta europejskie, ręczna regulacja czasomierza konieczna jest więc jedynie w razie wyjazdu poza Europę. Wave Ceptor wyposażony jest w budzik, stoper i wskaźnik poziomu zużycia baterii. Zegarki dostępne są w dwóch stylistykach: klasycznej (WVQ-103D) i sportowej (WV-51H).

Sześćset możliwości
Sześćset cyfrowych modeli urządzeń do zabudowy znajduje się w najnowszej ofercie firmy Ariston. W Polsce sprzedawane będą innowacyjne i eleganckie piekarniki, zmywarki, płyty grzejne, lodówki i okapy. Dzięki funkcji fast cooking do piekarnika można włożyć nawet zamrożone produkty. Zmywarki Elixia mogą jednocześnie myć delikatne szkło i mocno zabrudzone patelnie. Urządzenia dostępne są w kilku stylach: klasycznych Class i Class Tradizione, nowoczesnym Tech, ekonomicznym Style i eleganckim Deco.

Wiosenny róż
Kosmetyki do wiosennego makijażu proponuje Estée Lauder. Zabawna, pomysłowa i elegancka linia "Extremely Spring 2002" to zestaw nasyconych różem produktów. W skład kolekcji wchodzą m.in. puder rozjaśniający, rozświetlacze do ust i policzków oraz pomadki "Pure Color Crystal" (wyglądająca jak błyszczyk) i "ReNutritiv All-Day" (pielęgnująca usta).

El i ella
Hiszpański projektant Jesus del Pozo podjął się stworzenia dynamicznego i silnego zapachu dla młodych. "On" ma dwie wersje: męską (el) i kobiecą (ella). Nutę głowy "On ella" tworzą świeże i egzotyczne aromaty porzeczki, mandarynki, grejpfruta, papai i osmantusa. Nuta serca jest kwiatowa i elegancka. Baza to połączenie zapachów piżma, drzewa sandałowego, fiołków, mchu, wetiweru i fasolki tonki. Świeżą mentolową nutę głowy "On el" tworzą bergamotka, cytryna, ananas i mięta. Serce zaś to jaśmin, konwalia i fiołek. W bazie wyczuwalne są aromaty wetiweru, cedru i irysa. Zapachy zamknięto we wrzecionowatych flakonach - identycznych dla niej i dla niego.

Linie Kenzo
Na wiosenno-letni sezon Kenzo przygotował dla mężczyzn dwie linie. W pierwszej dominują czerń i biel, formy regularne i nie uporządkowane paski, liście palmy i kratki. Druga oparta jest na szarościach z niebieskimi akcentami. Miejskie komunikaty, cyfry i napisy na ubraniach przypominają graffiti. Dopasowane marynarki mają szerokie klapy, wysoką talię i skośne poły. Spodnie są proste i nieco za krótkie. W kolekcji wykorzystano między innymi jedwab, bawełnę, moherową wełnę i koronki. Wśród dodatków uwagę zwracają fantazyjne kapelusze, okulary przeciwsłoneczne, szaliki, apaszki i plecione sandały.

Studio w plenerze
Przenośny magnetowid Sony GV-D1000 umożliwia montaż i obróbkę filmu oraz fotografii cyfrowych w terenie. Efekty pracy można śledzić na czterocalowym ekranie ciekłokrystalicznym. Dzięki złączom USB i i.Link nic nie stoi na przeszkodzie, aby edycji materiału dokonać na komputerze. GV-D1000 dysponuje także gniazdem na kartę pamięci memory stick, mieszczącą do 128 MB danych, dlatego filmy można zapisać nie tylko na taśmie, ale od razu w formie elektronicznej, w postaci plików mpeg. To niewielkie urządzenie waży jedynie 880 gramów, co znacznie ułatwia posługiwanie się nim w plenerze.

(MM)
Więcej możesz przeczytać w 8/2002 wydaniu tygodnika Wprost.

Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App StoreGoogle Play.