Supersam

Supersam

Zioła we włosach
Szampony i odżywki do włosów Clairol Herbal Essences zawierające ekstrakty z ziół i kwiatów łagodzą stany zapalne i reakcje uczuleniowe skóry głowy. Osobom o włosach przetłuszczających się Clairol proponuje szampon z szałwią i rozmarynem. Zioła te mają właściwości ściągające i przeciwłojotokowe. Produkty z linii wzmacniającej zawierają ekstrakty z dzikiej róży i tymianku, które ułatwiają regenerację włosów farbowanych i zniszczonych.

Dziewczyna Hilfigera
"Chodziło o stworzenie seksownego zapachu, który pozostawia długotrwałe wrażenie" - mówi o swojej najnowszej kompozycji Tommy Hilfiger. Jego nowa woda toaletowa "T Girl" przeznaczona jest dla kobiet przebojowych i pewnych siebie.
O zmysłowym charakterze zapachu decyduje ciepła nuta górna zawierająca aromaty kwitnących floksów.

Magiczny koktajl
Firma Estée Lauder stworzyła "Resilience Lift OverNight" - krem na noc, który wzmacnia i uzupełnia działanie znanego już kosmetyku na dzień - "Resilience Lift Creme SPF 15". Nowy produkt chroni przed utratą kolagenu i pobudza jego wytwarzanie, a także odżywia komórki za pomocą "koktajlu" z antyoksydantów, zawierającego między innymi olej makadamia oraz witaminy E i C.

Kamień milowy
Milestone to ekskluzywna linia zegarków firmy Maurice Lacroix. Bransoleta ma delikatnie zaokrąglone brzegi i jest jednolicie połączona, tak że zapięcie jest niewidoczne dla oka. Można wybrać zegarek jednokolorowy, wykonany ze stali nierdzewnej, lub dwukolorowy, ze stali łączonej z osiemnastokaratowym złotem. Obie wersje mają szafirowe, odporne na zarysowania szkło, przykręcaną koronkę i są wodoodporne do 100 metrów.

Jesienne kontrasty
Wśród materiałów jesienno-zimowej kolekcji Kenzo dominują miękkie, przyjazne dla ciała materiały - różnej grubości bawełna, mieszanki wełny i jedwabiu, skóra, zamsz oraz len. Niektóre ubrania z nowej linii sprawiają wrażenie za dużych, inne zaś delikatnie opinają ciało. Kenzo proponuje panom ciekawe, kontrastowe zestawienia kolorystyczne - czerwień i bordo z odcieniem szafranowym. (MM)
Okładka tygodnika WPROST: 38/2002
Więcej możesz przeczytać w 38/2002 wydaniu tygodnika „Wprost”
Zamów w prenumeracie lub w wersji elektronicznej:
 0